Baba Jaga kończy roczek!!!


Dokładnie rok temu opublikowałam pierwszy post na tym blogu.
Opowiedziałam wtedy o sobie i postanowiłam, że będę opisywać swoje wrażenia z grania w planszówki. I tak się stało.
Nie spodziewałam się, że dojdę do tego miejsca, w którym dziś jestem, że tak się to wszystko rozwinie, że tylu wydawców mi zaufa, że tyle osób będzie chciało ze mną współpracować i że poznam aż tyle fantastycznych osób!
-----------------------------------------------------

Kilka miesięcy wcześniej powstał klub gier planszowych (który z wielkim sukcesem się rozwija). Dostałam wtedy sporo gier na start od kilku wydawnictw (pierwsze wydawnictwo, które mi wtedy odpowiedziało na maila, to był Portal Games (pamiętam, pamiętam).
Po jakimś czasie postanowiłam sobie, że muszę się odwdzięczyć za te gry, za te prezenty - postanowiłam, że będę pisać o grach, o naszych wrażeniach z grania w domu, w klubie, że będę pomagać innym w podejmowaniu decyzji o tym, jakie gry kupić, w jakie najlepiej grać. Nie, ja nie jestem znawcą, nie jestem fachowcem w tym temacie! Ja po prostu jestem wielką miłośniczką, fanką, żeby nie powiedzieć psychofanką ;) gier planszowych, jestem zafascynowana tym sposobem spędzania czasu, takim sposobem edukacji, całym procesem powstawania gier itp, itd...
No i jak to się dzieje, że człowiek zaczyna to robić, poświęca swój wolny czas, swoje inne pasje, by grać, testować, pisać o grach? No sama nie wiem, to po prostu wciąga, jak bagno :D A że uczyłam się przez ileś lat i pisania, i robienia zdjęć, to trzeba było spróbować!
A najbardziej mobilizujące jest to, że dostaję od Was sygnały, że dzięki mnie zainteresowaliście się jakąś grą, że dzięki mnie wiecie, jakie prezenty przygotować dla bliskich, gdy to własnie mnie pytacie o rady w sprawie gier.
Do dzisiaj powstało 57 wpisów, czyli ponad 1 tygodniowo! Dla mnie to dużo, bo dla jednej osoby jest to sporo pracy - przeczytać instrukcję, znaleźć chętnych do grania, ograć kilka razy najlepiej w zróżnicowanym składzie... Potem napisać, zrobić zdjęcia, zredagować tekst, obrobić foty i wrzucić na stronę....
Mam coraz więcej planów, coraz więcej pomysłów, które będę tu wkrótce realizować.

A tymczasem chciałam Wam przedstawić pierwszy z nich - cudownie się złożyło, że to akurat dzisiaj, w rocznicę bloga!
Własnie dziś wychodzi numer Słowa Podlasia, w którym po raz pierwszy ukazuje się cała moja strona!!! I tak będzie co tydzień. Jest to strona poświęcona grom i zabawom rodzinnym, jest to wyjście w stronę młodego czytelnika, próba pozyskania nowych czytaczy :D Będzie tu zawsze opis gry planszowej, krzyżówka, 10 różnic i rebus. Z czasem może coś jeszcze. Pomysł na tę stronę to autorski projekt mojego Artura, który wymyślił, opracował i zrealizował ten projekt.
Artur zawsze we mnie wierzy i zawsze mnie wspiera we wszystkim, co robię.


Dziękuję Wam za ten rok, dziękuję za wszystkie lajki, komentarze, kliknięcia. Mam nadzieje, że zostaniecie ze mną dłużej, bo to dzięki Wam wszystko tak się kręci!

Ps. Serdecznie pozdrawiam Honoratę, Magdę, Sylwię, Karolinę, Anię, Kubę, Łukasza, Rafała, Kubę, Marcina, Tomka i wszystkie osoby, które poznałam podczas tego wspaniałego roku ;)

Komentarze

Prześlij komentarz