Figur Figle - pierwszy patronat Baby Jagi

Dotarł do naszej chatki w lesie prototyp gry od wydawnictwa Granna pt. Figur Figle (świetna nazwa, prawda? :D), którą Baba Jaga objęła swoim patronatem. 
Wkrótce pokażę, co jest w środku i opiszę zasady gry. 
Premiera gry będzie wiosną.
A co to oznacza, że gra jest pod moim patronatem? A to, że będę na bieżąco informować o terminie wydania gry, pokażę Wam, jak grać i na pewno będę miała jakiś egzemplarz do rozdania :)
No i poza tym - mam wielką satysfakcję, że moja praca jest zauważana i że, gdy ta gra wpadnie w Wasze ręce, to zobaczycie na pudełku moje logo i mam nadzieję życzliwie o mnie pomyślicie :) No i że będziecie grać!!! 
Wiem, że już sporo osób zaraziłam tym bakcylem, więc mam nadzieję, że teraz tym bardziej!
Jeśli masz ochotę śledzić losy różnych gier - zapraszam na FB: Baba Jaga Klub Gier Planszowych


Komentarze