***ZAKOŃCZONY*** Konkurs! Wygraj grę Rolnicy od Naszej Księgarni!


Wraz z wydawnictwem Nasza Księgarnia - gry zapraszam Was na mój pierwszy konkurs!
Konkurs jest z okazji mojej pierwszej rocznicy założenia Klubu Gier, a Nasza Księgarnia wspiera mnie od samego początku. A że zbliża się Gwiazdka, więc prezent dla samego siebie lub dla kogoś bliskiego jak znalazł! Do wygrania rewelacyjna karcianka pt. Rolnicy, w której uprawiamy różne rośliny, żeby zbierać oczywiście plony. Pod prostym tytułem kryje się gra, w której naprawdę trzeba pomyśleć, żeby zdobyć jak największą ilość punktów :) Tu znajdziecie informacje o grze oraz filmik --> KLIK A pod tym babo-jagowy film (w którym otwieramy grę) o tym, jak to kury i kozy zostają celebrytkami, a my dowiadujemy się o tym, że ufoludki istnieją :) ---> KLIK ZASADY KONKURSU: -> zależy mi na tym, żeby konkurs był kreatywny. Jestem (m.in.) plastykiem, więc to będzie wyzwanie artystyczne. Narysuj swoje ukochane zwierzę, takie, jakie masz albo, o którym marzysz. Jeśli nie ty, to może twoi bliscy? Dziecko, dzieci, żona, mąż, partner, partnerka? I wierzcie mi, będę zwracać uwagę na zaangażowanie, na pomysłowość, na pracowitość, a nie na "zdolności", które są bardzo indywidualne, więc każdy ma szanse. -> zaproś do konkursu znajomych -> polub mój fanpage (jeśli jeszcze nie lubisz) - będzie mi bardzo miło ---> KLIK -> udostępnij info o konkursie Zdjęcia Waszych rysunków wysyłajcie na maila: babajaga.kgp@gmail.com Konkurs trwa do 16.12.18 do godziny 24:00. Wyniki 18 grudnia :) Milej zabawy!

Komentarze